Q&A: Co powinieneś wiedzieć przed zakupem karnetu?

  • 07-07-2019 15:43
  • Admin

Q&A: Co powinieneś wiedzieć przed zakupem karnetu?

W związku z dużym zainteresowaniem sprzedażą karnetów prezentujemy Q&A z najważniejszymi informacjami dotyczącymi sprzedaży online oraz stacjonarnej.

1. Jak odebrać karnet zakupiony przez internet?
Wystarczy odwiedzić "Zieloną Wyspę", czyli sklep Radomiaka w Galerii Słonecznej i odebrać zakupiony karnet. Karnety zakupione online będą wydawane od 15 lipca (poniedziałek). Do odbioru karnetu wystarczy dowód osobisty lub potwierdzenie transakcji z systemu kupbilet.mosirradom.pl.

2. Czy jeśli nie będę mógł być na wszystkich meczach w rundzie jesiennej, to wciąż opłaca się zakup karnetu?
Zdecydowanie tak. Kupując karnet na całą rundę, oszczędzasz równowartość trzech biletów, a to nie jedyne bonusy przeznaczone dla posiadaczy karnetów. Ważną zaletą jest też pewne miejsce na wypełnionym po brzegi stadionie oraz brak konieczności stania w kolejkach do kas przed każdym meczem.

3. Chcę kupić karnety firmowe w swojej firmie lub społeczności. Co powinienem zrobić?
To bardzo proste. Wystarczy przygotować listę co najmniej 20 osób chętnych na zakup karnetów, skontaktować się z klubem poprzez e-mail: biuro@radomiak.pl lub dostarczyć listę na "Zieloną Wyspę" w Galerii Słonecznej, a po 15 lipca wpłacić pieniądze i odebrać gotowe karnety. Kupując karnety firmowe, można wskazać trybunę oraz sektor, na którym chcecie zająć miejsce. Więcej o karnetach firmowych TUTAJ.

 

4. Ile karnetów jest przeznaczonych do sprzedaży?
Klub udostępnił do sprzedaży 3000 karnetów. Dodatkowe 200 karnetów zostanie rozdysponowanych jako VIP-owskie oraz sponsorskie. W przypadku sprzedania wszystkich karnetów przed startem rundy jesiennej, na każdy mecz pozostanie do sprzedaży około 600 biletów. Warto zatem nabyć karnet i nie martwić się o miejsce na stadionie podczas najważniejszych meczów jesieni!

5. Co muszę ze sobą zabrać, by móc kupić karnet w sprzedaży stacjonarnej?
Sprzedaż stacjonarna w Zielonej Wyspie ruszy 8 lipca (poniedziałek). Do zakupu potrzebny jest dokument potwierdzający tożsamość, np. dowód osobisty. Warto mieć także przygotowaną odliczoną kwotę pieniędzy, by usprawnić ruch w kolejce. W związku z dużym zainteresowaniem w Zielonej Wyspie będą udostępnione dwa stanowiska sprzedaży. Nie ma konieczności posiadania karnetu z poprzedniego sezonu.

6. Mam karnet z poprzedniego sezonu. Czy mogę przedłużyć jego ważność na najbliższą rundę?
Nie ma takiej potrzeby. Na każdego klienta w Zielonej Wyspie czekać będzie nowy i estetyczny blankiet dedykowany na nadchodzącą rundę jesienną Fortuna I Ligi. Wyrobienie nowego blankietu nic nie kosztuje, a stare karnety nie będą działać na bramach wejściowych.

7. Czy kupując karnet, będę musiał stać w kolejce do wejścia na stadion?
W przerwie letniej stadion MOSiR został wyposażony w nowe "kołowroty" i czytniki karnetów, dzięki którym przepustowość znacznie się zwiększy. Wejście dla karnetowiczów będzie otwarte wcześniej, niż dotychczas. Dlatego nie ma powodu, by martwić się o stanie w kolejkach. Na każdy karnet będzie mogła wejść tylko jedna osoba. Przy drugim odbiciu karnetu na tym samym meczu zaświeci się czerwona dioda. 

8. Gdzie mogę zadać inne pytania dotyczące sprzedaży karnetów?
Pytania można zadawać ekspedientkom w Zielonej Wyspie oraz mailowo poprzez adres: biuro@radomiak.pl. Szczegółowe informacje o sprzedaży karnetów można znaleźć także TUTAJ.

 




Sponsor Strategiczny

          


Sponsor Premium

                                              

            

 

Sponsor Platynowy

                           

                                    


Sponsor Złoty

                                                            

 

Sponsor Srebrny

                                                                                                                        

 

Partner Radomiaka

                                                                      

                                                                       

                                                                      

 

Patron Medialny

                              


Partner Techniczny i Oficjalny Dostawca